Tjooobreeee

Morning!!
Jag tänkte börja försöka köra på den trenden att jag startar dagen med ett blogginlägg, å avslutar dagen me ett inlägg :D. Eftersom jag nu har blitt så duktig på att blogga every single dayy så tror jag nog att jag ska klara detta suveränt bra ;). Dagen idag ser ut så att vi ska på nån dansuppvisning me skolan typ nu på morronen tror jag de var , åssså blire väl att bara jobba på som vilken onsdag som helst . Sen klockan 16.00 DAGENS HÖJDPUNKT!!! , boxning på korpen (Y).

Hörni jag upptäckte nyss en otroligt bra grej !!!. Nu när det är såpass mörkt på mornarna så kan man använda förnstret som spegel juh! , feetttt najjs alltså;D. Inte för att det gör att jag inte drar några repor förbi spegeln i hallen å i toan men färre vändor dit blire ju allt. Då vet ni ;)

Måst göra mej i ordning nu puss

// alva♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0