Torsdag 28 oktober 2010 <3333

Morrrn!
OMGEEEEE vad man kan h amärkliga drömma ibland alltså. Just denna natten hade jag en sådan. Ja drömde att jag hade värsta lokalsinnet i ÄLVSBYN:O , varför just älvsbyn av alla ställen ??? . Jag visste liksom vart  varenda lite stubbe låg!! , å de konstiga var ju att det inte alls liknade älvsbyn;) . Hahhaha kul å veta ens;D. Ajja kanske nån därute som har upplevt precis samma dröm ?? , de vore ju ändå lite för coolt ifall de vore så tyck då ja;) .

Dagen ser ut så att man snart då beger sig av till älsklingsplatsen på jorden, pitholmsskolan !! ( host ) . Sen blire nog att plugga endel, å nog hínner man väl alltid me lite piano på de såklart :D., har en ny låt på g som jag har bestämt mej för att kunna utan å innan till Jul:D, få se om jag klarar de...
Cyyyahh<3

 Älskar er brudar!!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0