All by myself

Tjoooohh alla coola människor därute!!!!

Vet ni hur otroligt skönt de är att vara själv hemma !!!! , man känner sej liksom bara helt fri på något sätt. Okejj inte för att jag nu är hemma själv speciellt länge , men det räcker med bara en timme eller två för att bli nöjd för denna kvällen iallafall;) 

Åh ja upptäckte just att jag har sååå sjuukt mycke kläder i min garderob, å de är ju bara typ 20 procent av dessa som jag använder nångång. Jag har flera gånger tänkt att, nä nu ska jag verkligen ta tag i det här, å göra en storrensning en gång för alla! . Men nähädå , inte har de blitt av... För när man väl står där å kollar in i garderoben så får man den funderingen att , " tänk om jag då rensar bort en massa kläder" , åsså bara några dar senare inser man att " ohshieeeett jag hade nog ändå velat ha kvar den där tröjan:O .. Så det är lite både och de där me å rensa , fast det kommer nog att överväga till att jag gör det ändå. Det finns ju faktiskt något som kallas KÖPA NYA. Men då är det bara de där me ekonomin :/ ,,, den går inte alltid ihop sig som man vill . Menmen thats life. Man får försöka se saker å ting på den posiviva sidan som man brukar säga:). Även fast he int är så lätt alla gånger har man nog nytta av att åtminstone försöka göra det ibland....
Okej nu ska jag se det på den positiva sidan : DET ÄR FREDAG IMORGON !!!!!!!!!!!!!!! . shoooohooo va gla man blev nuråå;D;D;D. Haahahah

pusshejj ♥ // alva

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0