IdaMarklundÅHannafJöÄllström

Tänk va livet kan kännas sååå himla bra ibland !!, kom å tänka på det när jag nyss gick hem från stan me Hanna Fjällström♥. Va vore livet utan människor man tycker om???. Jag själv skulle då inte klara det tror jag. När man tänker efter så är man välldigt rik som verkligen har massa vänner som alltid ställer upp för en i alla lägen. Man bör ta sig en funderare ibland för att inse hur mycket man faktiskt har. Istället för att bara fixera sig på det man inte har. Det har då jag gjort:).

Just nu sitter jag å väntar på att maten ska bli klar, är ju lite lätt hungrig eftersom maten på skolan idag inte var sådär super. Ska senare mysa me Hanna!!! , kring halv nio ansluter sig även Ida Marklund när hon har bowlat klart :D. Få se va vi hittar på för nååå;) .

Puss loveyahh // alva♥


Det finns inte ord för hur mycket jag älskar er snyggingar!!!!! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0