07.41

Morrn!
De var med stor lättnad, när jag imorse kände vibrationen från alarmet under kudden. Jag var nämligen mitt uppe i värsta obehagliga drömmen, så då förstår ni att de kändes för en gångs skull välldigt skönt att vöckaren ringde just då. Så här var det , jag satt å "höll på" me en kille som jag inte alls gillar!, fattar inte varför jag gjorde de:S, men iallafall så ledde detta till att jag gjorde en person jag älskar, så otroligt ledsen ... hemsk dröm:((( .
En sak jag inte förstår är varför man egentligen ska drömma såna där drömmar`?? :O , dom gör ju absolut ingen nytta . Snarare får man bara en dålig känsla av dom.

Ajja nog pratat om drömmar. Fredag idag (!) , vilket i sin tur innebär  LOV HELA NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!!. Dock har denna vecka kännts ovanligt lång , brukar i vanliga fall bara flyga iväg utan att man ens hunnit tänka efter vad veckan har att bjuda på. Fast iochförsig så hinner man ju då liksom stanna upp å verkligen försöka ta vara på dagen. Man lever ju bara en gång!!! , eller gör man verkligen det ???? . Egentligen tror jag att man har levt flera liv tidigare eller att man har flera framför sig.... Okejjj nu håller mitt inlägg helt på att spåra ur,, jag måste lära mig att komma ner på jorden vid vissa tillfällen!!! , men de kommer såsmningom , jag har ju hela livet framför mej eller hur ??? ;) .

Cyyahhh♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0