Bildbomb!!!!!!

Hmmmm, va ska man ta å skriva om i dett inlägget nuråå???.. Glödlampa pliingg!!! ( hoppas iallafall någon fattar va jag mena me de där)) .
Jag har inte berättat ordentligt om gårdagen va??. Iallafall så var kvällen helskön. Okejjj jag kan ju inte säga att man hade ansträngt sej överdrivet mycke på utklädningen men. Vi såg på värsta obehagliga filmen :O , saw4 tror jag bestämt att de var , feeeettt psykopatisk (stavning) film juh. Känns inte som att jag kommer vilja se någon sån där på ett bra tag typ:S.. Fast de jämnade ju liksom ut sej eftersom övriga kvällen ju var helt chill. Så man kunde ju liksom gå å lägga sig igårkväll å ändå känna att de hade vart en lyckad kväll trots allt;). Åh nu äntligen kommer dom efterlängtade bilderna från gårdagen !!! , enjoyy















 Idas bild



























Nu har man ju nästan laddat upp bilder för ett helt år framöver !! Puss lovayahh // alva♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0