09.28

Heheh jag kunde inte låta bli att ta me mejj min käraste ägodel hit till köksbordet;). Nööördstämpel , eehjå!.
Aja de jag tänkte säga var att jag sitter å lyssnar på rixfm, en bra kanal i många fall. Men jag stör mejj så otroligt mycke på att dom spelar så gamla tråkiga låtar välldigt ofta... Då är p3 mycke bättre. Fast rixfm har dock roligare grejjer emellan. Så de e ju lite både och de där. Men de e ju bara å slå äver till p3 näre e tråkiga 2000 låtar helt enkelt:D. Ni bryr er va??;) hahah de där var ett onödigt inlägg insåg jag nu.. Menmen de e ju redan skrivet nu så då gåre ju inte att sudda alltihop. JAg tänker då inte göra de iaf. Såå enjoyyy;)

Kåwla Brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0