What a feeling

Uppdateringen på topp idag!;),, eller kanske inte... Men ibland orkar å hinner man bara inte me bloggandet helt enkelt.
Vi slutade ju då som vanligt halv två idag. Efter de har jag fixat en massa saker. Bra Alva!
Känslan att ha påsklov nu e helt gal1 skööön:D:D. SKa börja på topp me fysträning snart, sweet. Eter de blire å fara å grilla hos Lasse me nå folk. Blir nog helmysigt:D. Vi får se om jag skriver sen ikväll när jag kommer hem annars återkommer jag imorrn. Ha en bra kväll! Ciao♥


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-20 @ 17:57:06
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0