Wtf

Fredag idag hörni. Enligt mig absolut grymmaste dagena av veckans alla dagar!. Loveit:D.
Enligt min mor så ska jag vara hemma idag också. Enligt mejj ska jag fara på skolan. Varför va hemma när man mår helt bra!??. Okejj jag har ju inte kunnat käka helt ordentligt igår när jag hade gode ont i magen. Så de är nog de hon syftar på. Hon tror att all min energi ska ta slut å att jag helt plötsligt ligger där avsvimmad på golvet.;). Ah de låter ju väldigt troligt också eller hur??.... Eller så inte. Aja , jag e under 18, päronen har fortfarande makt över mejj. Så jag får chilla på här hemma, boooring. Men jag ska nog kunna roa mejj ändå. Om fantasin är me mejj idag så;). Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0