You allowed me to ease off the ground

Söndag idag. Vilket betyder "last day of freedom". För många kanske en jobbig dag. När man vet att man nu har ett helt år framför sig innan nästa sommarlov... Men jag måste faktiskt vara ärlig, tro det eller ej men jag tycker att det ska bli skönt att börja skolan igen. Komma igång med vardagsrutiner osv. Nu kommer man ju uppskatta helgerna betydligt mer dessutom. Å det känns grymmt att börja på backa, nått nytt. Jag vet inte om jag har nämt det, men jag ska ju då gå natur. Kändes först lite osäkert när jag har sett hur mycket plugg min syster har haft. Men samtidigt handlar det ju om vilja. Allt går, bara viljan finns. Jag tänkter inte ge upp i första taget. Handlar nog bara om planering å rätt struktur. Okej nu blev det här ett bibelinlägg. Men ni överlever tror jag ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0