Nöjd

Kände mig genomfrusen när vi kom hem från luleå, så det blev en lång varm dusch direkt vi kom innanför dörren. Har precis käkat en riktigt god söndagmiddag bestående av kött och potatisgratäng, mumms. Jag är riktigt nöjd med dagen idag, dels för att det blev en riktigt mysig dag med hela familjen eftersom brorsan och anette också hängde med, men även för att jag nu har köpt klart alla mina julklappar! Känns riktigt skönt. Fick även med mig "bodybutter" från body shop. Älskar lukten på den. Ett riktigt plus är att den sitter kvar längre än en vanlig bodylotion. Kan användas som ett komplement till parfym då.
175:-

Kommentarer
Postat av: Jättemysig dag! :) //Anette

2011-12-18 @ 22:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0