Traditionellt

Idag ska jag och min familj iväg till Luleå, dels för att avklara lite shopping, men även för att avnjuta den årliga julkalendern i stadsparken. Det är en slags "julteater" som spelas varje dag ända fram till jul. Vi och alla småbarnsfamiljer brukar det vara.... men det spelar ingen roll. Vi har varit där varje år så länge jag kan minnas. Det är tradition, och traditioner är till för att hållas;). Ni som aldrig har varit där och sett denna teater kan inte föreställa er hur otroligt mysigt det är att sitta där med tjugo lager kläder och se på alla glada småbarn med tindrande ögon, (inklusive jag själv då). Känner mig fortfarande som en femåring. Men så kan det få  vara ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0