Somwhere over the rainbow

Morning sunshines!. Vaknade å blev djupt besviken när jag såg att det spöregnade ute. Mumms-.-
Dock så finns det några enstaka fördelar med detta vädret.
 
1:a Man behöver inte få dåligt samvete att man e inne, som iaf JAG får ifall jag e inne å det är strålande sol ute..
2:a Helt perfekt att passa på å städa rummet en sån här dag, vilket man i dom allra flesta fallen inte har lust med en dag när det är sol å varmt
3:e Gräset får gratis vattning(Y)(heheh låssas va lite naturvän då jag ändå e på g här;))

Jaa ni, det finns inte mycket mer att säga om vädret annat än att jag verkligen bör städa mitt rum nu., Knappt att man ser golvet för alla söta dammråttor som liksom har klibbat sej fast på golvet. Eller nå i den stilen;). Dock så kände jag för tillfället ingen tagg alls på de där me städandet, återkommer till det senare. Ciaoo

Hannas bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0