Städastädastädastäda osvosv....



Dissa att min hand ser gigantisk ut på denna annars söta bilden;)

For å handlade me mamma å syrran alldeles nyss. Såklart fick både gummistövlarna å regnjackan åka på. Åsså hade jag paraplyet i högsta hugg. Hheheh, man kan verkligen tro att jag e gjord endast av socker;);)...
Iaf så känner jag men nu gode så sugen på å ta tag i städandet som jag snackade om här tidigare. Bara man har skön musik nära till hands så gåre som en dans. (Hoppas ni la märke till mitt avancerade rim där). Så det är väl bara att sätta igång då. En lyckospark skulle dock sitta fint nu, tur man har en morsa som var kickboxare i sitt förra liv, hehe;) Ciaooo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0