Yeah sure



Godmorgon! 
Det regnade heeeela träningen igårkväll. Såft(Y). Så man var ju en aning blöt efteråt kan jag ju säga. Dock så tycker jag man på nått vis presterar bättre i regn. Jag tar mycket hellre regn än sådär sjuukt varmt så man knappt orkar stå på sina ben typ. Men iaf så insåg jag ju att jag hade fått punka på min cykel då där efter träningen då jag å Hanna skulle cykla hem. Great!. Så vi fick stå å vänta i regnet på min älskade far i vad som kändes som en evighet, eller iallafall en halv.. Aja, ´när jag kom hem så väntade en lååång varm dusch, så var man som en ny människa!:D. Träning i regnet ikväll också, förhoppingsvis har de slutat tills dess, håller tummarna hela dagen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0