17.37

Mamma lagade nån supergod mat idag till middag. Man fick liksom nypa sejj i armen för å se om de verkligen va sant att de man åt var så himmelskt gott!;). Så nu är man uppladdad till träninge ikväll. Den börjar kvart över sju så man hinner ju plugga en aning innan de. Inte för att jag kommer kunna koncentrera mejj men de är iaf värt ett försök:).
Fick just veta att min dator snart är fixad. Azmm!. Man har nästan glömt bort att man har en egen dator juh;). Bara alla mina bilder är kvar:o...
Ähmen hörni nu ska jag ta mejj i kragen. Skriver sen efter tränignen. Puss

Kände mejj bara tvungen att sno hajna bilden å lägga upp den. Såååå fruktansvärt vacker kvinna alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0