Samtidigt som man är så ledsen så man knappt kan stå. Så finns det en enorm glädje inom mig.
Tiden med dig har varit den bästa i mitt liv. Du gör mig så himla lycklig! Du är verkligen världens finaste kille. De är jag garanterat inte ensam om att tycka<3. Jag är så fruktansvärt glad över att jag fått ha detta underbara halvår med dig. Jag älskar dig fortfarande.
Jag tänker tillbaka på alla fina stunder vi har haft, å hur betydelsefull jag har känt mig i din närhet. Bara tanken på att jag inte får uppleva de nå mer gör att tårarna bara forsar ner.. men glädjen av att fått lära känna en så underbart härlig människa som du gör att tårarna till stor del består av glädjetårar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0