Som sagt jag har haft en superbra sportlovsvecka:D. Har ju spenderat en stor del i arvidsjaur. For dit i tisdags som ni säkert märkte. Bloggen liksom dog,, haha;). Ska försöka dra det i stora drag.

Dag1 Onsdag
Vi vaknade kring halv nio, käkade frukost i husvagnen å gjorde oss redo för en hel dag uppe på vitjåkk i skidbacken. Vädret var hyfsat , solen hade kunnat kika fram lite mer tycker jag, men helt klart en godkänd dag iaf. Sen blev de bastu å käk. Blev att se film i husvagnen sen på kvällen. "Tusen gånger starkare" . Otroligt bra film!, rekomenderas starkt:D:D♥





Dag2 Torsdag
Vi bestämde oss för att fara upp till backen idag igen. Blev att åka snowboard hela dagen. Sjuukt najjs:D:D. Å vädret var fantastiskt. Sol hela dagen:D:D. Vi grillade till lunch. Mumms. Sen  kring fyra drog vi å bastade på campingen å mös i husvagnen resten av kvällen:).

 Söttt

Dag 3 Fredag
Vi vaknade kring nio , käkade frukost. Sen gav jag och elin oss ut till Rymmarsadion å körde längdåkning som omväxling till allt uförsåkande:D. Sjuukt najjs. Solen sken å de var otroligt bra före i skidspåren.
Sen på eftermiddagen gick vi till sporthallen på campingen å spelade badminton. Vilken match de blev asså!.
Resten av dagen chillade vi kring husvagnen:D. End of dayyy





Dag 4 Lördag.
Ännu en dag uppe i backen i vittjåkk. Jag körde 50/50 , bräda i början av dagen , sen slalom.
Vi hade tur me vädret , verkligen superhärligt vare , varmt å bra före i backen. Sen på kvällen for vi å käkade på restaurang inne i arvidsjaursstan;).



Dag 4 Söndag.
Sista dagen. Idag alltså. Vi sov till nio typ. Käkade frukost. Sen for jag en sväng å åkte längdskidor , skööönt:D. Medans mamma elin å pappa tog sejj en promenad.
Vi började rulla hemåt kring tre.
Borta bra men hemma bäst!;). Jag har somsagt haft en superbra vecka men massa moment man kan tänka tillbaka på när man nu sitter veckorna framöver på lektionerna.
Jag har väl inte så mycket mer att säga. Så vi säger godnatt på de där:D:D. Cyyahh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0