Jag saknar dej

Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket till en film i mitt liv. Vu var ju me alla niorna å såg , "Jag saknar dej", på bio. Jag vet inte men de är som att de är nått alldeles extra att se filmer på bio, det är inte säkert att jag hade upplevt filmen på samma sätt om jag hade sett den hemma tror jag. Den var iaf jättebra , å kul att man kände igen så många i filmen dessutom;). Såg mejj själv tillochmed. Typ en halv sekund men ändå;). Annars har dagen gått hur fort som helst. Började ju tio å vi gick å käkade en timme senare å efter de drog vi på bion. Å nu sitter jag här. Kom just hem. Tror nog jag ska ta å spela lite piano. Ttyl puss;*

Jag å min älskade flytväst,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0