Lördag

Lördag idag. Vaknade därikring halv nio som vanligt. Vill ju ta vara på dagen, hehe;). De e fortfarande lite kyligt ute såhär på morronkvisten, men solen skiner för fullt så snart gåre att dra fram min älskade solstol. Mummms. Som ni kanske har märkt e jag inne i en period då jag e så gott som beroende av att spendera min lediga tid på att sola.. Men jag lovar er, jag har ett liv ändå;).  De e ju bara mellan tolv å tre som solen ger som mest, så efter tre är jag kontaktbar. HAhah. Ähmen så illa är de kanske inte riktigt men nästan. Man måst ju passa på å få grunden nu när man kan. På veckorna måst man ju sitta inne hela dagarna-.- ,,
Annars då??  Ska gå å borsta tänderna nu. Ttyl gaiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0