Regnregnregnregnregn myyws♥

Morning sunshines!. Härligt å vakna å kika ut genom fönstret åsså äre spöregn ute, great!. Fast på nått sätt måste jag erkänna att de samtidigt är lite mysigt me sånt här väder;). När man ändå bara ska sitta inne så får man ju absolut inte dåligt samvete att man inte är ute i solen eftersom de ju e skitväder ute!. De e en av fördelarna. NAckdelen e ju att jag kommer va som en dränkt katt när jag kommer fram till skolan, eftersom jag ska gå idag... Anledningen till att jag tar mej en prommis te skolan e att jag ju har cykeln ståendes där. Ids dock int förklara varför men så äre iaf;). JAg får väl helt enkelt ta på mejj massa regnkläder, stövlar å sånt mysigt;). Ttyl puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0