Shopping

Som sagt blev de ju några fynd på stan idag. Great!(Y). Blev ett par röda jeansshorts som jag hade tänkt å ha till ett linne på examen. Fast jag lovar att jag kommer hinna ändra outfit innan haha;). Fast har iaf ett förslag nu:D. De känns ju liksom så onödigt att köpa en klänning bara för å använda den en gång!, kanske två. Å dessutom trivs jag inte riktigt i klänning som jag sa.. Så de känns bra å köra på shorts istället. Då kan jag då slappna av;). Jag köpte även en sånhär behå utan band, vet int va dom kallas riktigt;) eller jag vet men vet int hure stavas hahah;)... bra alva,,

Dagens inköp;

249:- Carlings (ser dock bättre ut på)

129:- Bikbok



Kommentarer
Postat av: Ida

åh, så de blev dom där shortsen! Riktigt nice! :D

2011-05-21 @ 16:40:02
URL: http://idama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0