Wonderful day

Sitter å funderar på hur min dag kommer att se ut idag. Å jag inser att den e rätt så fullspäckad;). Nu här före lunch måst jag fixa me en musiklek till "lagfesten" ikväll. De lär ju ändå ta ett tag. Åsså blire väl å käka lunch därikring elva eftersom vi har samling till Matchen klockan kvart i tolv i bersika. Matchen börjar ett. Så då är man väl klar där ikring tre kan vi säga, innan man har fått ihop alla grejjer å tagit av sej fotbollsdojjerna åde. Så är väl hemma därikring kvart över nångång. Då äre dusch å fix på dirren som gäller. Klockan fem ska vi va hos Lisa, hela laget å käka å göra roliga grejjer typ. Där spenderar jag hela kvällen. Låter väl som en grymm dag??. Tycker då jag iaf:D:D(Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0