Svar på kommentar

Maja: hur tar du hand om ditt hår? produkter? skötselråd? och hur får du det så långt? berätta!! kraaam :)

Jadu, jag använder inte några speciellt avancerade produkter. Men hårinpackning minst en gång i veckan tycker jag är en bra grej, när man plattar det ofta som jag gör. Dessutom använder jag ett skyddspray innan jag plattar.
Längden har bara kommit av sig själv. Har inte klippt det på ett ganska bra tag. Men ett tips är att äta mycket vitaminer, sallad och frukter, och bra mat i övrigt så ska du se att det växer så det knakar!;). Även silvershampoo lite då och då ger en kall och snygg nyans på håret.
Hårinpackning för skadat hår
Silvershampoo
Skyddsspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0