Time enough

Har precis gett mitt hår lite godis kan man säga. Körde först med Silverschampoo en evighet, sen hårinpackning på det. Känns alltid lika bra efteråt. När man ids ta både och liksom!. Annars är jag oftast så stressad när jag ska duscha, ifall det är efter träning elr så. Blev ju dock att duscha två gånger nu idag, men så kan det vara ibland. Nu ska jag ta och blåsa håret, platta luggen BARA. Har sagt det till mig själv så många gånger att jag ska ta vara på mitt självfall och bara platta det viktigaste (vilket är luggen eftersom den ser helt cp ut när den fått självtorka..) , men då blir det oftast så att det mesta av håret är plattat när jag är klar. Hmm. Men jag jobbar på det, och ska fortsätta göra det. Till sist kanske jag tillochmed accepterar min lugg i självfall??!!. Känns oändligt långt bort. MEN jag tänker ju inte klippa av håret imorn, eller dö elr nått. Så jag har tid på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0