Bara föratt

DITT LIV
Vad heter du? - Alva öberg
I mellannamn då? - Maria
Vart bor du? - Piteå
Trivs du där? - Som fisken! 
Brukar du läsa horoskop? - Alltid, på torsdagar klockan 06.57.38
Har du körkort? - Jåhåda, moppekort å grejjer
Vad spenderar du dina pengar på? - Saker jag vill ha! 
Antal kuddar i sängen? - 25
Kan du baka bullar? - Men klöööört!
Mc donald's eller burger king? - Lätt donken
Är du allergisk mot något? - Seriouscats
Äger du ett busskort? - Näe, men de hade vart nått alltså!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? -  Red one
Vad åt du till frukost? - Trerätters;)
Hur ser du ut idag? - Duger i krig kan  man väl säga
Nästa mål i ditt liv? - Göra ett nickmål på sista seriematchen! 
Vad såg du senast på tv? - Idol 2011 igårkväll
Hur svarar du i mobilen? - Tjeeeenare mannen
Vem ringde du senast? - Emil Lindström
Vad sa den du ringde? - Åssit! ;).. osv
Antal timmar sömn inatt? - Hmm. Tror jag fick ihop 7 timmar å 57 minuter
Sov du ensam? - Näe, hade min mjukiskanin bredvid mig. Pussss

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng - Jag själv
Såg dig gråta - Hmmm, venne
Fick dig att gråta - Mina benhinnor -.- 
Du gick på bio med - Emil Lindström♥
Du gick på stan med - Ida å Elin 
Skällde på dig - En ilsken bulldog utanför ica ;)
Skickade ett e-mail till dig -  Hahahh onödig fråga

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Flera gånger! 
Bråkat med ditt husdjur? -  Haha catfight å grejjer, svar ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jåda

SAKER
Tar du droger? - NEJ!
Dricker du? -  NEJ!
Vad är du mest rädd för? - Att dö
Vad hatar du verkligen? -  Folk som inte vågar vara sig själva
Har du varit kär? - Jag ÄR kär♥
Har du ett jobb? - Skoljobb x265456468
Gillar du att ha folk omkring dig? -  Beror lite på vilket folk
Är du ett hälsofreak? -  Jag bryr mig om min hälsa, svar ja

STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?- Hahah jaaa (A)
Är du ensam nu? - Jajjemän, SKÖNT!
Några piercings/tatueringar? - Öronen om dom räknas
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Ja alltid
Vill du gifta dig? -Klöööört
Vill du ha barn? -  Självklart

FAVORIT
Rum i huset? - Köket å mitt egna måste det nog vara  
Typ av musik? - Allt möjlgt, bortsett från opera 
Månad? - December, juli, oktober osvosv..

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Nejnej
Sagt "jag älskar dig"? - Hmm. Jå
Velat säga till några att du älskar dem? - Min mattelärare som förklarade en sjuuukt svår grej så jag fattade puss på dig
Träffat nån ny person? - Säkert
Saknat någon? - JAAA!
kramat någon? - Nej
Kysst någon? - Jåjj

SENASTE
Låt du hörde - vart jag mig i världen vänder
Film du såg - Hur många lingon finns det i världen

Drink du köpte - Ett mjölkglas på Kalles ;)
Mat du åt - Köttbullar och makaroner mummms
Gången du åt en korv?- I lördags tror jag det var 
längsta bussresa? - En till onödig fråga
Irritation? - På lejda människor!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0