Q/A

hanna andersson;

ditt hår är ju något jag skulle kunna döda för! hur fasiken har du fått det så fint?? har du några tips?


Dock galet nött på bilden (det var innan jag klippte mig) 

Här har du några tips som jag använder mig av: 

-Hårinpackning vid varje dusch 

-Silverschampoo en gång i veckan ungefär eftersom det nöter en hel del på håret men jag vill ändå ha en kallare ton i håret.

-Borstar det så lite som det bara går medans det är blött. Nöter enormt på håret. 

-Plattar mer sällan nu. Försöker uppskatta mitt självfall. 

-Om jag plattar håret eller blåser det använder jag ALLTID skyddspray. Massor

-Kör på balsammetoden lite då och då. I perioder. Skippar schampoo och använder endast balsam och hårinpackning för att reparera håret. Kan kännas lite konstigt till en början och håret kan kännas smutsigt men det vänjer sig efter ett tag. 

-Jag brukar avsluta min dusch med kallt vatten eftersom detta ger mer glans till håret. Vet inte riktigt om jag märkt någon skillnad riktigt men jag tycker ändå det är skönt att avsluta med kallt så kör på det! 

-Har inte några speciella produkter i mitt hår annat än budgethårspray och budgetvolympulver. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0