FALL SEVEN TIMES, STAND UP EIGHT

Klarade mig igenom mitt första arbetspass idag. Känns som att man kommer in i rutinerna fort. Är så glad att jag fick det här jobbet. Får träffa massa folk, vara utomhus, äta hur mycket gubbar jag vill, tjäna bra med pengar osv. Vad mer kan man önska sig?

Blev som planerat ett skönt pass på Sensia direkt jag slutade. Har avklarat middagen, lång dusch och blir inom en snar framtid upphämtad av Hanna så rullar vi mot kyrkcenter för ett möte med konfirmanderna och deras föräldrar. Intressant. Inte direkt kanske. Är iaf hemma kring halv nio skulle jag tro. Bra för er att veta tänkte jag. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha "äta gubbar" alva? Lät smaaaaskigt ;-)

2012-06-05 @ 14:49:46
URL: http://amandabergmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0