Svar

Hur tränar du din mage? :)Frågat av okänd för 17 timmar 59 minuter sen
Jag går dels på pass, som core och Cx worx. Båda passen är inriktade på "corepaketet", alltså mage, rygg. Dessutom på spinningen håller man spänd mage hela tiden för att få bra teknik. Och på bodypumpen ingår en hel del mage när man ska ha en stabil hållning. Dessutom brukar jag ju köra själv i gymmet också. 
Ett tips är att pröva magövningar med hjälp av TRX banden om såna finns där du tränar?. Du kan stå i plankan med banden runt fötterna om du förstår vad jag menar? eller så drar du in benen mot magen både rakt fram och åt sidan om du förstår vad jag menar?. 
Jag kör även vanliga situps på boll tex, vanlig planka med olika varianter. Finns så himla många övningar men här är iaf några:D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0