DEN DÄR BLICKEN ÄR GAMMAL NU

Visst ser jag farlig ut?
Som ni säkerligen har märkt orkar jag inte ta outfitbilder alltför ofta nuförtiden. Blir apdåligt när det är mörkt på morgonen innan skolan och dessutom mörkt när man slutar så sent. Så därför är jag alltför ofta tråkig och hittar någon bild från arkivet. Men jag ska bli bättre på bildtagningen. Försöka iallafall. Lovar! 
 
Onsdag idag vilket känns helt okej. Snart tar vi helg igen och börjar på en ny vecka sekunden efter. Kändes lite mindre bra kanske. Tiden går nästan lite för fort nuförtiden. Ska bli ännu bättre på det där med carpe diem tror jag. Slutar redan före tre idag så ett pass på sensia väntar direkt så har jag tid till lite plugg ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0