Q/A

Hur fick du ditt jobb att sälja jordgubbar? Alltså hur sökte du till det?:)
 
Jag jobbade ju med det förra året också, så i år ringde jag bara och sa att jag var intresserad igen så fick jag jobbet direkt eftersom han redan känner mig, han som håller i det hela. Och förra året behövde jag inte göra mer än att skriva ett personligt brev för att få jobbet eftersom jag hade jobbat året innan med syrran vid några tillfällen. 
Men jag tror att det finns någon slags "annons" om jobbet på arbetsförmedlingens hemsida eller på coops hemsida. Jag säljer ju för finnerödja bär. Du kan ju kolla men jag tror det är för sent att söka nu. Dom har nog redan tagit ut de som ska jobba via intervjuer och personliga brev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0