YRVÄDER

Jag har gått omkring i min kavaj idag med min leotröja, en rosa fjantig klocka på armen och mina doctor Martens på fossingarna. 
 
En fetingsten lättade från hjärtat mitt idag efter engelska muntliga nationella. Är nog sämst i världen på engelska tror jag, men med fanny som diskussionspartner gick det helt okej idag. Yeye. 
Jag har skrubbat hela min kropp nu med min favoritscrub från bodyshop och smorslat in mig med oljig kräm så självklart tar jag mig en sväng förbi solariet ikväll och bättrar på brännan. 
Gör en tidig kväll som vanligt så jag orkar med morgondagens härligheter. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag brukar läsa din blogg och fascineras alltid över att du är så pigg och på morgonen kan träna hårt, vilken tid går du och lägger dig på kvällarna för att orka upp?

Svar: Jag är verkligen ingen kvällsmänniska. Trött redan kring niotiden. Brukar lägga mig nio på vardagarna och lite olika på helgerna. Men är inte uppe speciellt länge då heller om jag ska träna på morgonen:)
Alva

2013-04-25 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0