SILVERSCHAMPOO

Till er som undrat över vilket silverschampoo jag använder mig av ↓
 
 
 
Köpte min flaska på paus här i stan men den lär finnas på dom flesta frissorna förmodar jag. 
Jag sätter oftast i silverschampoot i bara fuktigt hår och låter det sitta i ett bra tag medans jag går och gör något annat. Men inte mer än en kvart! Har ju gått omkring med blått hår här tidigare i sommar... 
 
Jag, mamma och syrran ska iväg och handla lite mat nu så då passar jag på att handla lite ingredienser till mina nyttiga chokladbollar och prottebars så jag kan roa mig med att baka lite senare. Övriga planer för denna dag har jag icket spikat fast. Men imorn är det fredag och sista helgen innan skolan! Håller tummarna att den blir helgrym.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0