YUM

 
Det fick bli tonfisk till lunch idag. Dock inte min favorit med solrosolja utan bara en vanlig burk. Fungerar utmärkt det med. Lite mindre nyttiga fetter bara. Ersatte med en avocado. Askass bildkvalla jagvet. 
 
Äntligen är det solväder på min lediga dag! Brukar annars alltid pricka in så det är skitväder precis på mina lediga dagar då jag har som mest tid till att sola. En körlektion ska avklaras innan jag intar solstolen och njuter med p3 i lurarna. Middag med familjen och fotboll i skogen ikväll och en till dag har gått. Vågar inte ens tänka på att jag snart sitter i skolbänken igen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är faktiskt lite avundsjuk på alla som börjar skolan till hösten! Jag ska förvisso plugga på distans, men det är inte alls lika kul. :)

Svar: Jag tycker ändå det ska bli lite skönt att komma in i vardagsrutinerna igen och uppskatta helgerna åså. Men lite gruvar jag mig ändå. Måsta prestera varenda dag känns jobbigt. Men tiden går fort! Hips vips är det sommar igen;)
Alva Öberg

2013-08-05 @ 17:06:12
URL: http://happyaccidents.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0