AXLAR / TABATA

 
Hej på er. Jag har hunnit besöka gymmet redan och fick till ett riktigt bra axelpass med tabata-intervaller både före och efter passet. Skottade hela gården när jag kom hem dessutom så nu är jag rätt slut i kroppen.
 
Har föresten en galen träningsverk i biceps, triceps sen gårdagens pass. Kul när man lyckas få träningsverk trots att man inte gör några nya övningar.
 
Dagens pass:
Uppvärmning 15 min på crosstrainern  + tabata på slutet
 
10 hantellyft åt sidan
10 lutande hantellyft
10 raka hantellyft framåt
10 militärpressar
20 armhävningar
10 shrugs
10 axelpressar
10 drag till hakan med stång 
 
x 5 
 
Baksida axel i maskin- varvat med framåtlutande dips på bänk
8 x 5
Avslutade med lite boxjump , lätta magövningar och tabataintervaller på bandet.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0