14.21

Blev ett skönt bröst och axelpass idag som avslutades med tung magträning i TRX-banden. Tips till er som vill ha effektiv, döjobbig magträning och träningsverk dagen därpå. Pröva magövningar i dom hängande banden från taket.
Nyduschad, nykäkad och rätt glad känner jag mig för tillfället. Storstädning av rummet står härnäst på dagens schema. Dammråttorna bara kryllar på golvet mitt. Minns inte sist jag dammsugade... ajjabajja fröken öberg. Ikväll jag se Oth och läsa en engelsk bok. Kram på er. 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Kan inte du visa nå bra magövningar som verkligen känns och tar?? :)

2013-02-17 @ 16:59:07
Postat av: Anonym

Hej! Har lite frågor jag undrar om du kan svara på? :)

-Dricker du alkohol?
-Är du nöjd med dig själv som person? Alltså inte kroppsligt eller så, utan mer hur du är?
-Vilken egenskap hos dig gillar du bäst?
- Vad vill du jobba som?

Kram!

2013-02-17 @ 19:11:50
Postat av: Anonym

Låter kanske dumt, men var har du "lärt" dig alla övningar som du kör när du tränar? Och hur många kör du varje träningspass?

Svar: Öhh. Man har väl lärt sig bara genom att från början kolla hur andra gör. Å sen blire ju att man liksom bara lär sig genom att pröva sig fram lite. Dessutom har jag ju gått en kurs i träningslära där jag fick lära mig en hel del. Men man får inte vara rädd att göra fel. Testa nya saker! Det är välldigt olika hur många övningar jag kör per pass. Allt från två olika till tio ungefär.
Alva

2013-02-17 @ 23:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0