En sån här snuttis ska jag ha när jag blir gråhårig
 
Anonym;

-Dricker du alkohol?
-Är du nöjd med dig själv som person? Alltså inte kroppsligt eller så, utan mer hur du är?
-Vilken egenskap hos dig gillar du bäst?
- Vad vill du jobba som?
 
-Jag dricker bara saft!
-Det är väl lite olika det där. Vissa dagar har man såna där aplejda dagar man bara vill skjuta sig själv. Typ. Andra dagar kan jag känna mig sådär megacool och helt bra. Jag är väl för det mesta glad och positiv till saker och ting så det antar jag man ska vara nöjd med. Men vi har väl alla våra fulisdagar då man bara vill vara någon annan? Eller? Orka va helt perfekt liksom. Skulle vara lite för tråkigt enligt min mening.
-Jag är envis som en åsna. En av mina favoritegenskaper.
-Jag vill bli polis, brandman, sjuksköterska, pt, dietist, sjukgymnast eller hälsovägledare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: saga

Hej!

Hur lång är du?
Hur gör du i skolan när du äter, hur gör du för att äta nyttigt i skolan? Jag vill äta nyttigt i skolan också, hur ska man gå till väga?
Hur har du gjort för att få denna otroligt snygga kropp du har, exakt hur äter du, vad äter du, tränar osv.

Jätte bra blogg! Kram

Svar: Tack fina du! Svarat så gott jag kan på dina frågot i ett inlägg:)
Alva

2013-02-21 @ 15:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0