19.33

Träningen gick riktigt bra idag även fast benen kändes aningen sega till en början. Men när jag väl fick igång flåset på cykeln var tröttheten som bortblåst. Dödade magen rejält efter det så får axlarna vänta tills imorgonbitti. 
 
Jag har precis fått i mig middag nu. Var sådär vrålhungrig så magen bara skrek så det blev en stor portion med korv och mos till att börja med och till efterrätt två ägg, en skål med kesella, keso, blåbär och havregryn. Tja matkoma... 
Men som sagt har jag välldigt lätt för att tappa vikt så det gäller att passa på att ladda in extra så ofta det bara går. Om någon timme lär det bli fruktstund innan jag intar sängen. Innan det ska lite plugg avklaras. Yesyes

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår mig inte på dig.
Om du har lätt att tappa vikt och ej vill det,
Varför unnar du dig knappt söta saker osv?

2013-01-28 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0