BE SO GOOD THEY CAN'T IGNORE YOU

Börjar se aningen skillnad även på mina armar nu även fast jag fortfarande är rätt svag. Men jag jobbar på dom. Ska skaffa biccar stora som hus!:p Och jag ska börja träna chins nu också har jag tänkt. Inte bara i en fuskmaskin utan på riktigt. 
 
Vi har som vanligt sovmorgon idag så jag startar med ett morgonpass på sensia så slipper jag trängas när alla andra ska dit ikväll. Jag vet att jag har sagt det miljarders gånger men jag älskar morgonpass!! Jag är ingen kvällstränare. Så nu bär det alldeles strax av mot Sensia för ett axel, biceps och tricepspass. Bra start! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villa träningsbloggar läser du?:)

2013-01-29 @ 09:19:56
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar om du går fotografisk bild och om du gör det är det kul och intressant och har man några läxor i det isådanafall vad för läxor?
Älskar din blogg!

2013-01-29 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0