FINNS INGET SOM KAN FUCKA DET JAG KÄNNER JUST NU

Låtsades att jag var en ängel på fotolektionen i onsdags
Jag blev rentutav megalycklig när väckarn ringde imorse precis när hela Sverige gick under i krig. Huvva vilken mardröm. Förhoppningsvis håller den lyckan i sig resten av denna dag. Känner i lilltån att just den här onsdagen kan bli sådär superbra. En liten del i det hela kan vara att jag slipper ha tyskalektion idag. Fakkje. 
Startar dagen med idrott på schemat! Kan inte bli mycket bättre. Puss

Kommentarer
Postat av: Frida Lindberg

Vilken fin och intressant blogg du har :)

Svar: Men tack så mycket! Kul att höra:D
Alva

2013-01-23 @ 08:44:36
URL: http://www.fridalindbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0