Q/A

MAJA:

Hur prioriterar du träning,skola(plugg), kompisar osv? Hur många ggr i veckan tränar du? Tips på ett bra proteinpulver? Vad kostar det? 

; Jag tränar 5 gånger i veckan på egen hand, alltså på gym och olika gruppass. Sen har jag idrott med klassen en gång i veckan och en extrakurs i idrott 2 gånger i veckan. Blir en hel del intervallträning, men har börjat köra lite mindre förbränningsträning och försöker fokusera mer på styrketräning eftersom jag har väldigt lätt att gå ner i vikt. Vill bli starkare och få synliga muskler. 
 
Träningen tar såklart upp en hel del tid av mitt liv, men eftersom jag tränar individuellt och inte med ett lag kan jag  träna vilka tider jag vill så jag hinner med att umgås med familj och vänner. Även med pluggböckerna. 
 
Just nu dricker jag lite olika proteinpulver. Två av dom här nere på bilden är speciellt gjorda för kvinnor och smakar bra tycker då jag. Rosa burken är hallon och den guldaktiga är blåbär. Jag har även prövat på Whey 80 från gymgrossisten som jag absolut kan rekomendera. Min favorit är banansmak. Alla proteinpulver jag smakat tycker jag personligen är godast att blanda med mjölk, men det fungerar absolut med vatten också. Whey 80 ligger på ungefär 150:- kg tror jag. Gå bara in på gymgrossistens hemsida och kolla. Man hittar enkelt det man är ute efter. Lycka till!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0