DET ÄR ALLTID SÅ LÄTT ATT BLUNDA

 
Vaknade med världens träningsvärk i benen imorse och aningen halsont så jag bestämde mig för att ta en  välbehövlig vilodag idag så benen får chans att växa nån gång. Vill inte ha småstickor till ben längre! Och vi vet ju alla att det inte är på gymmet benen växer. Vilan är minst lika viktig. Försöker banka in det i hjärnan varenda dag.
 
Jag och mamma ska käka myslunch ute på verandan om ett tag. Sen rullar vi mot staden och uträttar lite ärenden innan vi storhandlar. Jobbar ikväll och tar mig nog en sväng förbi solariet så man håller brännan på topp när molnen envist ska invadera himlen varevigaste dag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Man måste äta ordentligt om stickorna ska växa! Ta hand om dig och ta det i din egen takt :)

2013-07-05 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0