DEN DÄR KÄNSLAN

Idag har jag gått omkring i mina nya jeans, ett grått linne, vita låga converse och min rosa nikejacka. 
 
Har en sån jäkla bra känsla inom mig just nu. Sommarlovet är här på riktigt nu och jag har världens finaste vänner, ett grymt sommarjobb och en hel sommar framför mig. Kan det gå fel?
Ska göra denna sommar till den bästa. Har också som mål att försöka ta saker och ting lite som de kommer, inte ha allt schemalagt och strukturerat jämt. Och bada ska jag göra minst fem gånger har jag lovat mig själv. (är badkrukornas badkruka)
 
Ska bege mig mot köket och laga middag nu tills mamma och pappa kommer hem. Kyckling och bulgur står på tdagens meny. Mumma. Kram på er alla fina läsare. 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vad snygga byxor, vart är dom ifrån? :)

Svar: Ojj sorry att jag svarar så segt!:/ Dom är från Gina iallfall!:D
Alva

2013-06-04 @ 16:58:37
URL: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0