TODO-SÖNDAG

Hänger i döcoola radiokåpor idag, storstädar mitt rum, rensar i min garderob och får bort alla miljoners dammloppor. Jag ska ta en paus alldeles strax och fixa ihop kesoplättar till lunch så jag orkar dammtorka och skura varenda liten vrå av mitt rum sen. Det är illa när man inte minns sist man städade rummet.. Men snart glänser det. 
 
Vilar från gymmet idag. Min kropp behöver en vilodag känner jag. I eftermiddag ska jag bege mig en sväng till staden i hopp om att hitta mig en kjol till sommaren och ikväll har vi surströmmingskalas här på lövholms. Tänkte ni ville veta vad jag roar mig en helt vanlig söndag som denna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna skriva receptet på dina kesoplättar?

2013-06-02 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0