KANSKE FÖRSTA OCH SISTA GÅNGEN

Moa: Skulle du kunna lägga upp en bild när du inte ler med tänderna? Har aldrig sett dig göra det, bara för skojs skull!
Föredrar att slippa knipa ihop läpparna. Det är inte min grejj asså. Ser rent ansträngd ut på bilden. Inte okej.  
 
Sitter här och funderar och har mig. Fram och tillbaka, hit och dit. Har bestämt mig för några saker jag vill förändra på och klara av inom en snart framtid. 
 
- Klara strikta chins utan hjälp. 
- Använda jeans oftare. 
- Ha bättre inställning till vissa saker. (Typ på engelska lektionerna) 
- Bli bra på att stretsha efter träning. Är stel som en 90 plussare. 
- Gå upp i vikt. 
- Tillåta mig själv att lyssna på kroppens signaler. 
- Göra intressantare och roligare inlägg här på bloggen. 
 
Lyckospark till mig. 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Jag har precis börjat läsa din blogg & älskar den, du tar himla fina bilder och är så fin själv!

Bara en fråga hur mycket väger du om du måste gå upp i vikt? Är det för att du haft någon ätstörning eller bara för att du vill gå upp i vikt?

kram!

Svar: Jag väger alldeles för lite just nu. Ligger på 44-45 kilo. Jag har haft en ätstörning i många år och har det fortfarande. Är inne i en liten svacka nu eller vad man ska säga. Har liksom gått in i en liten ond cirkel och kör välldigt mycket konditionsträning. Men jag vill ju samtidigt bygga muskler och få en välmående snygg kropp. Men att börja köra hårdare träning och samtidigt inte få i sig tillräckligt med näring går ju åt skogen. Så jag försöker verkligen räta på det här nu och komma tillbaka till en bra vikt så det inte går för långt. Jag vill inte vara sjukligt smal. Men det är så himla svårt att tillåta sig själv att ha några extra kilon på kroppen. Men efter sommaren iallafall har jag lovat mig själv att jag ska gå upp i vikt rejält och bygga massa muskler. Det känns lättare göra det på hösten än inför sommaren då man ska gå lättklädd å på stranden osv.
Hoppas du inte har problem med något sånt här tjejen!:)
Kram!
Alva

2013-05-04 @ 20:25:53
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postat av: Fanny Jaensson

SV: Tack för bra svar, hoppas det går bra i höst att bygga muskler men samtidigt att äta.

Alltså problem & problem...jag vill gärna tappa några kilon och ligga på 44-45 vilket jag tror inte kommer skada mig då jag är ganska kort typ 158-159 cm, väger just nu runt 47 något. Men jag vill inte hamna i någon ätstörning..:/

2013-05-05 @ 18:59:34
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0