Q/A

Har du på riktigt vitt hår?
 
I vissa ljus ser det nästan lite lilaaktigt ut och ibland ser det grått ut. Ibland vitt kanske. Vet inte riktigt vad jag har för hårfärg. Men jag använder mig av silverschampoo två gånger i veckan som kan förklara det hela. Jag tål inte när mitt hår får en varm gul ton. Så silverschampoot gör susen! 
I vanliga fall är jag brunett. 
 
Lite konstig fråga kanske... men har dina bröst minskat när du tränar så mycket? Dom brukar väl göra det?
 
Jag har aldrig haft några jättetuttar direkt och skulle absolut inte vilja ha det heller. Jag är nöjd med mina små myggbett till bröst. Om dom var mycket större är dom ju ändå bara i vägen. Och svar ja, dom har minskat iochmed all min träning. Det blir ju ofta så att brösten ryker först. Men det gör mig ingenting. Finns värre saker att oroa sig för här i världen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0