BEKVÄMT ÄR BÄST

 
Jag älskar verkligen att gå omkring i träningsdojjor, löpartights, dunväst och någon skön tröjja på skolan. Speciellt dagar som den här då vi bara har 2 eller 3 lektioner. Då är det ju inte ens värt att klä upp sig, hehe. Kanske att jag hittar fashionguden inom mig såsmåningom. Men tills dess går jag hellre omkring i det jag trivs i. 
 
Jag tog mig en promenad direkt efter skolan. Det var så kallt att promenera ute i stormen så det är tur sensia har löpband man kan promenera på. Körde lite lättare övningar efter det innan jag tog mig en bastu. Skönt att få röra på kroppen igen efter förkylningen som nästan gått över. Jag ska vila och ladda med vitaminer och mat ikväll så kanske jag kan köra ett bra pass imorgon. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0