BRYTA MÖNSTER

 
Jag tog en välbehövlig sovmorgon imorse och körde mitt pass efter skolan istället. Jag är ju en riktig morgontränare men det är bra jag bryter på mina mönster ibland och inser att jag får till ett bra pass även fast det inte är på precis samma tidpunkt som alltid. Vill inte ha allt så inrutat jämt även om det är tryggt och skönt.
 
Körde ett blandat pass idag. Rygg, axlar, bröst och intervaller på crosstrainern.
Ska  föresten utmana mig själv och gå till gymmet här framöver och köra ett "spontanpass". Ett pass där jag bara kör saker jag känner för stunden, typ rodd, frivändningar, TRX, kettlebellsövningar, foamrolling osv. Kanske till helgen. Eller till veckan som kommer. Jag ska iallafall dra med mig jonas till simhallen på lördag.
Jag sa ju till mig själv att jag skulle bli bättre på att variera min träning. Försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0