ÄRTOR I EN SOPPA

Nyckelhålsmärkt ärtsoppa, ägg, paprika.

Har precis middag med mamma och pappa efter mitt eftermiddagspass. Alltid lika gott med mat efter träning. Känns alltid som att man skulle kunna äta ett helt hus typ. Eller är det bara jag?
Körde intensiv cardio med intervaller och ett lite lättare benpass idag.
 
Mitt pass såg ut såhär: 
Crosstrainern 60 min
Breda/smala benpressar 6 set
Enbens-knäböj i benpressen 3 varje ben
Lårcurl 6 set tyngre varvat med lättare vikt
Benspark 5 set 3 set tyngre
Rumpövningar med gummiband
Raka marklyft på ett ben med kettlebell
 
Avslutade med vadpress 9 set vanliga, insida, utsida
 
Helt okej onsdagspass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur går det att dra ner på cardion egentligen?

2014-02-26 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0