Skulle gärna äga lite mer pengar på kontot så jag kunde inhandla mig en hel garderob med snygga träningskläder. Blandannat niketightsen här ovan↑ Men just nu är det lite knapert så jag får nöta sönder mina träningskläder jag har. Men i sommar ska jag jobba, och förmodligen ett år efter studenten. Då kommer jag unna mig fler snygga träningskläder.
Är det bara jag som hellre köper såna än vanliga? Bästa känslan att känna sig bekväm och snygg när man kollar sig själv i spegeln på gymmet.
 
Okej, nog pratat om träningskläder. Ikväll ska jag plugga religion och dricka kaffe. Ladda för morgondagen. Inte mer än så händer denna onsdagkväll. Längtar massor till helgen! Varför vet jag inte men förhoppningsvis sker något mer spännande då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så inspirerad av dig! Heja, fortsätt så! Jag undrar vad du lyssnar på gör musik när du tränar? Man vill lyssna på låtar som är grymt taggande och ett bra beat men samtidigt ska dom vara bra.. Har du något tips?

2014-02-20 @ 08:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0